..s ami mögötte van

Napok óra nézegetem ezt a Zorán plakátot. Jubileumi, tizedik nagy koncertre invitál, de enélkül is  minden tiszteletem a mesteré, szeretem a nazálisát.

De mit akar üzenni ez a plakát?

Ki az a nő a háttérben? Afelesége? Őt is nagyon bírom, azon színésznők egyike, aki őszintének és hitelesnek tűnik civilben is. Színészeknek ez nem mindig szokott menni.  De nem is ez a lényeg… A lényeg, hogy nem találom a produkció értelmét…  A marketinges csapat mit gondolt akkor, amikor ez lett a koncepció? Miért gondolták, hogy a nyakába kell varrni egy nőt..? Arctalanul…  Na, de szorongatja a kezét… akkor biztosan ismeri… de mi a rossebért bújt el..  engem ez gyötör!!! És a cím? Körtánc. Ez meg itt feleségcipelés.. láttam valamelyik csatornán, a skandinávoknál klassz versenyek vannak… a titok amúgy a kicsi, sovány asszony… mondjuk én ezt buktam…  de akkor se értem ezt a plakátot..

Valaki mondja meg, hogy mért, mért mért…

A kép forrása:

akosiroda.hu

Reklámok

2 hozzászólás (+add yours?)

  1. petitprince
    nov 05, 2011 @ 06:04:51

    Ez a kép engem nagyon megfogott, rímel sok mindenre, ami mostanában velem történt. Hogy mért lehet ezt rátenni egy olyan CD borítójára, aminek az a címe, hogy körtánc, vagy még inkább annak egyik vad, balkáni változata? Legyen itt pár szó: szenvedély, vállalás, összetartozás. Nem tudom, hogy segítettem-e…

    Válasz

    • bistrochezgabi
      nov 05, 2011 @ 15:08:53

      Hát nem tudom… a körtáncot egy csoport járja, nem két ember.. Zorán szólista.. én ezt még mindig zavarosnak találom… szenvedély, vállalás, összetartozás, ok. akkor ez tangó

      Válasz

Vélemény, hozzászólás?

